Previous Next

Моніторинг елементу « Традиції рослинного килимарства» внесеного до Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини

Підприємство,

установа,

організація, що

здійснює заходи з

охорони елемента

нематеріальної

культурної

спадщини

Питання, що потребують надання інформації

Приклад, що слід розкрити у відповіді

Відповідь

Решетилівський художній професійний ліцей

Всеукраїнський центр вишивки та килимарства

Носії

Показати кількість носіїв,  які зазначені у картці:

А. які активно працюють;

Б. які володіють знаннями і в різний спосіб їх передають, але через вік не працюють повною мірою; тут можна подати інтерв’ю (запис розмов з ними), які проводили відповідальна установа за здійснення заходів з охорони елемента з метою фіксації  знань про елемент;

В. які працюють пасивно (ті, що виїхали на заробітки, але працюють, вміють і можуть передати знання та навички);

Г. ті, які навчилися – випускники закладів чи учні, що працювали з майстрами, але не були занесені до Облікової картки, бо оволоділи знаннями пізніше.

Окремо показати носіїв елементу, які виїхали за межі історичного ареалу побутування елементу НКС та активно популяризують саме цю техніку та знання про елемент.

Носії: Носії «Традиції рослинного килимарства»

1.      Бабенко Олександр Олексійович

2.      Бабенко Ольга Вікторівна

3.      Пілюгін Євген Іванович

4.      Пілюгіна Ольга Євгенівна

5.      Дмитренко (Пілюгіна) Наталія Євгенівна

6.      Тушко (Вакуленко) Юлія  Сергіївна

7.      Вакуленко Сергій Володимирович

 

8.      Шевчук Петро Петрович

9.      Шевчук Людмила Петрівна

10.  Деркач Юлія Василівна

11.  Деркач Василь Іванович

12.  Токова Ніна Іванівна

13.  Кирпотіна Тетяна Володимирівна

14.  Бабенко Наталія Анатоліївна

15.  Горбенко Оксана Миколаївна

16.  Миколаєнко Оксана Михайлівна

17.  Романчук Галина Миколаївна

18.  Срібна Ліля Вікторівна

19.  Береза Ірина Євгенівна

20.  Бажан Валентина Василівна

21.  Шипоша Галина Іванівна

 

Б.

22. Білоусько Антоніна Петрівна

23. Коваленко Світлана Миколаївна

 24. Гребінченко Катерина Василівна

25. Пиріг Галина Олексіївна

26. Харченко Надія Дмитрівна

27. Пилипенко Валентина Михайлівна

28. Косолап Тетяна Олексіївна

 29. Єфремова Домна Федосіївна

30. Анікіна Марія Вікторівна

31.Кас’ян Галина Миколаївна

32. Коп’як Любов Василівна

33. Колінько Валентина Іванівна

34. Шабельник Тетяна Михайлівна

35. Черевична Валентина Вікторівна

36. Мордик Валентина Олексіївна

37. Головіна Наталія Іванівна

38. Солодовник Людмила Іванівна

39. Стороженко Антоніна Іванівна

40. Сторожко Марія Антонівна

41. Антоненко Ніна Миколаївна

42. Геращенко Любов Іванівна

43. Бордюг Галина Анатоліївна

44. Плюта Антоніна Петрівна

45. Шебецька Марина Анатоліївна

46. Шелудько Марина Віталіївна

47. Литвин Дар’я Олександрівна

48. Міщенко Віра Петрівна

49. Крамаренко Наталія Андріївна

50. Колотій Ніна Андріївна

51. Бебко Антоніна Петрівна

52. Білокінь Тетяна Іванівна

53.  Семикоз Ніна Миколаївна

 

 

 

 

 

Показати основний принцип охорони – участь громади, носіїв, навіть окремої особи – у створенні, передачі та участі у розробці програм, проектів тощо.

Показати роботу носіїв, спрямовану на підтримку та розвиток елемента (діяльність носіїв – передача знань, зусилля з підтримки елемента).

Показати роботу носіїв у розробці навчальних програм, у роботі з ОЦНТ по плану діяльності з

передачі знань.

ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ, що саме носії є головними у підтриманні елемента і яким чином це відображено в програмах.

 

7 грудня 2018 року створено Державну установу Всеукраїнський центр вишивки та килимарства.

 11 осію-носії елемента  килимарства працюють у Центрі та активно проводять майстри- класи та просвітницьку роботу по збереженню і популяризації цього елемента  (ремесла) .

 

Безносюк Олена Іванівна-старший науковий співробітник центру-автор шкільних підручників з трудового навчання для 5-9 класів. 9клас –етнодизайн,як приклад розглядаються роботи майстрів килимарства Решетилівки.

 

Освіта: показати процес, спрямований на постійне відтворення та передачу знань і навичок, необхідних для охорони нематеріальної культурної спадщини.

 

 

 

 

А. Формальна, яка передбачає програму

 

 

 

 

 

 

 

Б. Неформальна

УВАГА!!!!

Зазначити види освіти:

А. формальну, яка має під собою програми: школа, дитячий садочок, училище тощо.

В. неформальну: заняття майстер-учень, мама-дочка/син, бабуся-онук, а також майстер-класи, які спрямовані на підвищення інтересу до подальшого вивчення. (ТОБТО, ПЕРЕДАЧА ЗНАНЬ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ ОХОРОНИ впродовж  2018-2020 рр.)

 

 

 

Показати всі освітні заклади, де є програми з вивчення елемента – садочок, будинок творчості для дітей, училище тощо;

Семінари, які організовували ОЦНТ, Управління/Департаменти, УЦКД, Музеї та інші установи, спрямовані на інформування про елемент чи про НКС упродовж  2018- 2020 рр.

 

На прикладі двох-трьох носіїв показати передачу знань майстер-учень (може бути від мами до дочки, онучки, чи просто зацікавленої особи) впродовж  2018- 2020  рр.

Увага! Слід зазначити, що це тривалий процес, не розрахований на миттєвий результат, тому навіть невелика кількість учнів, які продовжують практикувати елемент надалі – це успіх!!!

Формальна освіта:

-Решетилівський художній ліцей –Державний навчальний заклад

-Опорний заклад «Решетилівський ліцей ім.І. Л. Олійника»

-Будинок дитячої та юнацької творчості Решетилівської міської ради

-Дитяча школа мистецтв Решетилівської міської раді

 

Неформальна освіта:

 

-Всеукраїнський центр вишивки та килимарства

 

Передача знань:

-- Заслуженного майстра народної творчості України, лауреата обласної премії ім.Панаса Мирного,члена Національної спілки майстрів народного мистецтва України ,члена спілки художників України Пілюгіна Євгена Івановича

 

-- Заслуженного майстра народної творчості України, Кавалера ордена «за заслуги ІІІ ступеня» лауреата  Всеукраїнської премії ім. Катерини Білокур, обласної премії ім. Панаса Мирного, обласної премії ім. Паїсія Величковського,   члена Національної спілки майстрів народного мистецтва України,члена спілки художників України, доцента ПНПУ ім.В. Г.Короленка Бабенка Олександра Олексійовича

 

І ще багато інших майстрів,які передавали і передають свої знання та вміння своїм дітям,онукам та учням.

В Решетилівці 100 років працювала фабрика художніх промислів, де виготовлялись  килимові вироби,тому традиційно склалося,що ремеслом килимарства займаються сім’ями і ці знання передаються з покоління в покоління. Члени сім’ї Вакуленко та Пілюгіних досконало володіють  ремеслом килимарства.

 

 

Показати, що елемент не відірваний від середовища, є живим (практикується щоденно – або період, зазначений у картці)

Показати використання елемента, як зазначено в Обліковій картці, але в розвитку впродовж  2018-2020 рр.

 

Особливо зверніть увагу на те, що елемент практикується у середовищі, де був зафіксований, також проводиться його дослідження,  інвентаризація простору навколо нього – вживання, легенди, описи тощо, можна назвати дослідження для подальшої інвентаризації.

 

Традиція рослинного килимарства у 2018 році внесено до Національного переліку НКС. 7 грудня 2018 року створено Державну установу Всеукраїнський центр вишивки та килимарства -- Центр створено з метою збереження, популяризації відродження вишивки і килимарства, як найстаріших ремесел України, що розвиваються лише в історичних осередках вишивки і килимарства країни.

         Українською мовою: державна установа «Всеукраїнський центр вишивки та килимарства»;

англійською мовою: The All-Ukrainian Center of   Embroidery and Carpet Weaving.

1.4. Скорочене найменування Центру:

- українською мовою: Всеукраїнський центр вишивки та килимарства(ВЦВК);

- англійською мовою: The All-Ukrainian Center of Embroidery and Carpet Weaving(AUСЕСW).

Центр створений з метою, відродження, збереження і розвитку народних художніх промислів, килимарської спадщини, а також комплексного вивчення вишивки  та килимарства як феномену людської цивілізації; відродження та збереження традицій  килимарства , які є найстарішими художніми ремеслами; заохочення креативного підприємництва, що має великий стратегічний потенціал для сталого  і комплексного зростання всієї  країни в цілому; проведення  в цій галузі фундаментальних наукових досліджень, спрямованих на одержання нових знань про закономірність виникнення й розвитку  килимарства, його роль і місце в традиційно-побутовій і сучасній культурі українців та інших народів світу; проведення прикладних наукових досліджень, спрямованих на одержання нових знань про сировину та вироби з неї, їх використання для примноження національного багатства Української держави; збереження та використання пам’яток килимарства, розвиток  цього ремесла в усіх його вимірах з притаманними йому смисловими, формоестетичними й художніми ознаками, певною сферою соціального функціонування, роллю й місцем у забезпеченні матеріально-духовних потреб людського суспільства національне художньо-естетичне навчання й виховання дітей і підлітків, залучення громадян до національної й світової історико-культурної спадщини.

Основними видами діяльності Центру, як закладу народних художніх промислів є:

 збереження і розвиток особливостей певних народних художніх промислів;

 дотримання й удосконалення традиційних технологій виготовлення виробів та сувенірної продукції народних художніх промислів;

 відродження, збереження та розвиток народних художніх промислів, як важливої складової духовної культури українського народу;

 створення умов для підвищення кваліфікації та творчої активності майстрів, народних художніх промислів шляхом сприяння творчому варіюванню при виготовлені виробів та  суверенірів народних художніх промислів;

 забезпечення випуску виробів та сувенірної продукції народних художніх промислів відповідно національної самобутності місцевих традицій і народного мистецтва.

            Основними завданнями діяльності Центру є:

             сприяння відродженню духовності українського народу, консолідації української нації й розвитку її самосвідомості;

             виховання в населення поваги до національних святинь, до культурної спадщини українців та інших народів світу;

             повернення людей до джерел народного життя, до витоків рідної духовності;

             плекання творчого потенціалу й формування національного художнього мислення;

 наукове вивчення килимарства на території України та зарубіжних країн від найдавніших часів до наших днів, як суттєвого компонента традиційної й сучасної культури;

             проведення комплексних заходів для практичного застосування отриманих результатів різних видів досліджень у народному побуті та для гармонізації повсякденного життя українців;

             популяризація українського килимарства і наукових знань про найстаріші українські ремесла;

             формування інформаційного банку даних про  килимарство;

             видання наукових праць  народних художніх промислів  килимарської спадщини;

             участь у підготовці наукових кадрів дослідників-ремесел, музеєзнавців, культурологів;

             збирання, збереження, атрибуція, реставрація, реконструкція й експозиційний показ виробів історії та культури, що висвітлюють історичний розвиток  килимарства на території України;

             виготовлення виробів і сувенірної продукції;

             виготовлення килимових виробів та виробів художнього ткацтва.

Наукова діяльність

            Центр працює над розв’язанням таких наукових проблем:

             генезис і еволюція килимарства на території сучасної України;

             основні закономірності розвитку технічних знань у килимарстві;

             еволюція орнаменту, інструментів і технології килимарства;

 систематизація давніх зразків  килимарства, їх аналіз та інтерпретація;

 історія розвитку килимарства різних регіонів України;

 особливості складання і розвиток професіональної обрядовості майстрів килимарства;

 тенденції сучасного розвитку мистецтва   килимарства;

 мистецтвознавчий аналіз творів  килимарства, творчості народних майстрів і художників цього  ремесла;

 особливості розвитку та побутування  килимарства серед локальних груп українців, що проживають за межами України;

 складання картографічного «Атласу української вишивки та килимарства» (осередки, інструменти, асортимент, термінологія, звичаєвість);

 історія славетних українських родів, династій, окремих майстрів цього ремесла;

 принципи і методи наукової реставрації та історичної реконструкції  килимарства;

 колекції українського килимарства: історія та принципи формування;

 формування джерельної бази досліджень та експозиційно-фондової роботи. Пошуково-збиральницька робота співробітників структурних підрозділів має забезпечувати формування інформаційного банку даних про  килимарство України та зарубіжних країн;

 участь та організація регіональних, національних і міжнародних наукових симпозіумів, конгресів, конференцій, семінарів та інших наукових заходів з проблематики цих ремесел, народознавства, народного мистецтва;

 забезпечення влиття інформаційного банку даних у світовій науковий загальнокультурний процес;

 пропагування та поширення культурно-освітніх, наукових, науково-технічних досягнень виконання і розвитку  килимарства, внеску України в розвиток світової культури і мистецтва;

 реалізація наукової інформаційної програми, насамперед, через свої наукові, культурно-освітні, науково-допоміжні структурні підрозділи;

 налагодження рівнів та рівноправних відносин з науковими, науково-технічними, музейними, культурологічними, навчальними організаціями, іноземними та міжнародними науковими, музейними, навчальними, мистецькими товариствами і об’єднаннями, якщо ці відносини не суперечать законодавству України.

Наукова діяльність Центру реалізується через його наукові структурні підрозділи.

Культурно-просвітницька діяльність

            Центр формує фондові колекції етнографічних, мистецьких, документальних та інших матеріалів, що мають відношення до  килимарства, забезпечує їх зберігання, консервацію та реставрацію.

            Результати наукових досліджень працівників Центру відображаються у постійних і тимчасових експозиціях:

             створення етнопарку – експозиції традиційного побуту майстрів  килимарства, що відтворює ремесло в природно-історичному середовищі його побутування, розкриття особливості традиційного побуту майстрів. У експозиції відтворюються дворища, садиби майстрів, типи верстатів, ремісничого обладнання з різних історико-етнографічних зон України, які виявляють регіональні ознаки життя та праці майстрів;

             виконання функції науково-методичного центру для музеїв даного профілю, зокрема надання методичної і практичної допомоги державним і приватним музеям у створенні експозицій, музеєфікації килимарської спадщини;

             проведення національних симпозіумів   килимарства, всеукраїнських міжнародних фестивалів, національних виставок і конкурсів з килимарства;

             демонстрація технічних прийомів роботи килимарниці, у тому числі процеси виготовлення виробів, а також влаштовуються майстер-класи, літні школи для школярів і молоді. На території Центру також функціонує Національна галерея експонатів виробів оздоблених вишивкою та килимів;

             організація екскурсійного обслуговування відвідувачів Центру здійснюється згідно з правилами визначеними його адміністрацією;

             організація регіональних, національних та міжнародних виставок в Україні  та інших країнах світу для популяризації килимарської спадщини України;

             участь у міжнародному науковому й культурно-мистецькому співробітництві на основі двохсторонніх і багатосторонніх угод, розробки і реалізації міжнародних програм, участі у фахових міжнародних заходах, у програмах підвищення кваліфікації і стажування.

 

 

 

Гендерне питання

Зазначити, що впродовж 2019-2020 рр. проводиться робота щодо гендерного спрямування, яке в подальшому ляже в проекти щодо гендеру – рівного доступу до оволодіння знаннями. (Наприклад: кількість хлопчиків, які займаються вишивкою, ткацтвом та інше, або кількість дівчат, які займаються бортництвом).

1.      Бабенко Олександр

2.      Пілюгін Євген

3.      Деркач Василь

4.      Шевчук Петро

5.      Вакуленко Сергій

В процентному співвідношенні – 9%

 

Елемент НКС та навколишнє середовище

Зазначити проекти (основні у 2018,2019,2020 роках), які інтегровані в культурне життя, досліджують вплив на формування навколишнього середовища, зокрема ринку ремесел, гуртків, шкіл, вивчення традицій, туристичних маршрутів, тощо)

Наприклад: Проект «Від насінини до тканини», який здійснюється Музеєм Кролевецького ткацтва, спрямований на дослідження впливу на навколишнє середовище, а також на те, як впливають кліматичні зміни на елемент; таке дослідження, що проводиться власне носіями та установою (Музеєм,) розраховане на тривалий час; цього року розпочався 2 етап, по завершенні проекту буде опублікований звіт, проміжкові результати стисло за два роки будуть опубліковані на сайті наприкінці року (Кролевець)  

Утворення ВЦВК стає основою для нового проекту туристичного спрямування в якому будуть тісно співпрацювати три потужних осередка художнього промислу:

Петриківка-петриківський розпис;

Решетилівка-вишивка та килимарство;

               Опішня-гончарство.

 

Показати залучення осіб, які здійснюють практичну діяльність в області нематеріальної культурної спадщини, носіїв до організації виставок, лекцій, семінарів, дискусій, круглих столів, тощо.

Перелік виставок:

А. Зазначити носіїв, які брали участь в організації, виставляються, впродовж  2018- 2020 рр.

Б. Зазначити виставки, де експонувалися роботи носіїв елемента впродовж  2018- 2020  рр.

Відповідну інформацію надати по круглих столах, семінарах і т.д.

 

А. Пілюгін Є.І; Пілюгіна О.Є. ,Токова Н.І.;ДеркачВ.І.,Шевчук П.П., Тушко Ю.С., Дмитренко Н. Є.;Бабенко О.О.

Б.

Персональні виставки у музеї Панаса Мирного та музеї ім.Котляревського сім’’ї Пілюгіних,  майстрів Токової Н. Шевчука П.П., Бабенка О. О..

Пілюгіна О.-виставка килимів у Верховній Раді -2018

--Пілюгін Є.І., Дмитренко Н.Є. – виставка бібліотека ім.. Ярослава Мудрого

Пілюгіна О.Є. — виставка «Мануфактура, килимова Україна» Конча-Заспа

Колективні виставки:

1.      Універсальна книжкова виставка – ярмарк «Пошук»;

2.      Колінько В.Я., майстер з килимарства приймав участь у XXIV «Міжнародному фестивальному ярмарку національних культур» в м. Малага( Іспанія);

3.      Всеукраїнська виставка традиційного народного мистецтва «Кращий твір року 2018» та  «Кращий твір року 2019» Національна спілка майстрів народного мистецтва України м. Київ;

4.      Виставка творів молодих майстрів стипендіатів Президента України у Полтавському краєзнавчому музеї імені Василя Кричевського ;

5.      Великодня виставка творів майстрів Полтавського осередку НСМНМУ у Полтавському краєзнавчому музеї імені Василя Кричевського ;

 

6.      До 27-ї річниці Незалежності України в м. Київ в рамках Всеукраїнського експо – проекту «Мистецькі жнива» відбулася презентація кращих майстрів народного мистецтва Полтавської області - «Духовні простори»;

7.      Решетилівські майстри у Нових Санжарах-презинтація –виставка;

8.      Твори решетилівських майстрів демонструвалися на 52-му фестивалі «Джаковачі везові» в м. Джаково Хорватія;

 

 

 

Показати залучення всіх зацікавлених сторін в існуванні елемента, як живої спадщини в процесі його розвитку

Показати, яким чином розвивається елемент, як беруть участь у його розвитку усі сторони – носії, ОЦНТ, органи влади тощо – впродовж 2018- 2020  рр.(фінансування, організаційна підтримка, консультації, програми тощо)

 

 

Показити процес інформування про значення і цінності нематеріальної культурної спадщини – елемента

 

Присутність елемента в інформаційному просторі: – передачі на ТВ, радіо, лекції, виступи, FB, сайт тощо.

Мета: показати, як усі зацікавлені сторони популяризували елемент, поширювали знання про нього впродовж  2018-2020 рр.

 

 

Показати роботу закладу/закладів, які займаються документацією стосовно елемента нематеріальної культурної спадщини і процес спрощення доступу до даних

Експедиції

Дослідження

Видання

 

Наприклад:

Робота Музею Кролевецького ткацтва, Сумського художнього музею ім.  Онацького. «Кролевецькі рушники XIX - початку ХХ століть» - альбом-каталог, унікальне видання, створене за підтримки управління культури Сумської облдержадміністрації, щоб його створити, було потрібне документування та дослідження.

ОСОБЛИВУ увагу  приділити документуванню, яке проводилося впродовж  з року внесення елементу -2020  р., не обов’язково з подальшим видавництвом.

З 25 по 27 листопада 2019 року до 105 річчя Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г.Короленка проходив V Міжнародний конгрес «Європейський вектор розвитку українського етнодизайну».  Учасники конгресу завітали і до Решетилівки відвідали і ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ВИШИВКИ ТА КИЛИМАРСТВА –керівник центру Надія Вакуленко ознайомила учасників з виставковою залою центру та розповіла про творчі та наукові здобутки установи за рік існування та плани і перспективи на майбутнє. Гості були приємно враженні створенням такого Центру. Весь колектив ЦЕНТРУ працює над створенням колекції кращих зразків вишивки та килимарства всіх регіонів України. Надіємось що найближчим часом Решетилівка стане потужним туристичним осередком Полтавщини

 

Заходи, які спрямовані на популяризацію

Виставки, майстер-класи, фестивалі, які роблять громада, музеї, ОЦНТ, ГО, інші установи,  впродовж  2018-2020 рр.

Починаючи з 1995року щорічно (крім 2020 р.) проводиться обласне свято «Решетилівська весна» 2018-2019 рр.свято тривало три дні. Традиційно у виставковій залі  мистецького будинку «Оберіг» свої кращі роботи представляють майстри Решетилівки..  Фестиваль «Решетилівська весна 2019» відвідало більше 10 тисяч людей.

Працівники ОЦНТ КОР сприяють участі носіїв елементу НКС «Традиції рослинного килимарства» на міжнародних всеукраїнських та обласних культурно-мистецьких заходах.

Твори майстрів були представлені на таких обласних фестивалях, святах, та етнофестивалях:

-«Решетилівська весна» в смт. Решетилівка;

- Відзначення дня  народження М.В.Гоголя Національному музеї-заповіднику Миколи Гоголя в с. Гоголево Шишацького району;

- Обласний музичний фестиваль «Чарівна симфонія козацтва»  в с. Омельник Кременчуцького району;

- «Різдвяна Феєрія – 2018,2019» в м. Полтава;

- «Купальські ігри на батьківщині Миколи Гоголя» у с. Гоголево Шишацького району;

Обласний фестиваль «Гелон – Фест» в с.Більськ Котелевського районі

 Елемент «Традиції рослинного килимарства селища Решетилівка» представлений Пілюгіним Є.І.у 2018, та Колінченко С.О. у 2019 рр. на міжнародному фестивалі культур в Італії, Колінько В.Я. - на фестивалі Дні української культури в Іспанії;

 

 Працівники організовують колективні та персональні вставки творів носіїв елементу. Створюють умови для проведення майстер-класів на обласних культурно-мистецьких заходах. ОЦНТ КОР видають каталоги творів носіїв та матеріалів наукових конференцій, що висвітлюють проблематику елементів НКС  у тому числі.

Інформування широких верств населення про елемент відбувається через виступи працівників ОЦНТ КОР в обласних радіо та ТВ програмах, інтерв’ю для всеукраїнських та обласних періодичних та Інтернет видань, висвітлення новин стосовно елементу на сайті ОЦНТ КОР та у соціальних мережах.

 

Обмін досвідом

Участь майстрів у виставках, обмінні поїздки, зустрічі майстрів тощо, впродовж  2018-2020 рр.

--Пілюгіна Л.М. в вересні  2018р. роботи решетилівських майстрів 4-му Міжнародному фестивалі української культури «Ukrania Fest» м.Барселона Іспанія

--Вакуленко Н.В.,Вакуленко О.С.,Тушко Ю.С. Кісь А.В.,Новак І.П. та начальник відділу культури та туризму Гудзь С. В. прийняли участь у фестивалі народноі творчості в м. Глухів Сумська обл.

--2018-2019 рр. участь решетилівських майстрів у фестивалі «Петриківський дивоцвіт» Петриківка Дніпропетровщина ВакуленкоН.В. ,Вакуленко О.С.,Тушко Ю.С. Кісь А.В., Пілюгін Є. І. та начальник відділу культури та туризму Гудзь С. В.

--Вакуленко О. С. Міжнародний фестиваль українського фольклору

 --ВЦВК прийняв участь у фестивалі «Слива Фест» -вересень 2019 р. Опішня

 

 

Публікації

Перелік публікацій про елемент: що зроблено впродовж  2018-2020 рр.

--Безносюк О.І. УДК 311. 3:318. Тези. Розбудова українського туристичного продукту в рамках виконання програми зі збереження національної нематеріальної культурної спадщини. Збірка праць V Міжнародної науково-практичної конференції «Відкриті еволюціонуючі системи», №42, ст.11. !9-21.05. 2020.

--Безносюк О.І. УДК 911.385. Стаття. Нематериальное культурное наследие как инструмент создания туристического продукта и источник социально-экономического развития местных общин. Полесский государственный университет журнал «ТУРИЗМ И ГОСТЕПРИИМСТВО» № 1, 2020, ст. 28-37, ISSN 2524-2385 (ONLINE), ISSN 2410-3810 (PRINT). Червень 2020.

--Безносюк О.І. Тези. Вишивка білим по білому та традиції використання рослинного орнаменту в килимарстві Решетилівщини – молодий та перспективний туристичний бренд. Збірка публікацій ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції «Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку».Ст. 117-121.Травень 2020.

 

 

 

Зазначити посилання, на заклади, установи, які займаються чи інформують про елемент

 ГО, музеї, сторінку на FB чи сайт, ОЦНТ, училище, садочок тощо.

 

У жовтні 2019р. створено 3D тур по м. Решетилівка із оглядом виставкової зали ЦКД «Оберіг» відділу вишивки і килимарства краєзнавчого музею та виставкової зали Всеукраїнського центру вишивки та килимарства. https://poltavaopen.com/vt/27

12 листопада 2019 р.майстри вишивки та килимарства ВЦВК провели майстер –класи для  викладачів гуртків Кобеляцького  районного будинку дитячої та юнацької творчості.

--27-30 жовтня 2019 Вакуленко Н.В.-керівник ВЦВК та Кісь А.В.-заступник керівника ВЦВК (вони і носії елемента) взяли участь у Всеукраїнському семінарі-практикумі з питань символіки та семантики в українській культурі «Зрима пісня України»,що проходив у м. Одеса.

 

 

ОЦНТ КОР - http://narodna-tvorchist.poltava.ua/

ОЦНТ КОР FB https://www.facebook.com/ocnt.poltava

Всеукраїнський центр вишивки та килимарства https://www.facebook.com/VSEUKRAINSKYITSENTR/

Решетилівський художній професійний ліцей - http://resh-hud-lic.ucoz.net/

 


Надрукувати   E-mail